GALERIA D'IMATGES

Primera reunió semestral de l’any de l’equip del CAS CECAS 2024

El passat 4 de Juliol a la Fundació Esperança, va tenir lloc la primera reunió semestral de l’any de l’equip del CAS CECAS, format per la metgessa Cristina Gonzalvo, directora del CAS CECAS; Sònia Piñan, Recepció; Marta Escolà, Infermeria; Eulàlia Balaguer, Treballadora Social; Maria Vergés, Psicòloga, juntament amb la Gemma Suelves, Directora Tècnica.  Durant la reunió semestral vam poder compartir les dificultats que s’esdevenen durant el dia a dia, però també els nostres avenços, projectes i il·lusions a nivell professional (que no en són poques!).

També vàrem dedicar un temps de la jornada a fer una valoració de les tasques i funcions que cadascun dels membres de l’equip aporten en el seu dia a dia dins l’equip del CAS i del programa PRH (Projecte Residencial Homes).

Vàrem concloure la trobada amb un dinar distès i molt bo. En resum, la semestral va ser una jornada en la que ens vam poder fer una foto d’equip (i no només en el sentit literal).

Marta Escolà

Equip CAS  CECAS