Gràcies Antoni i Frederic!

Recentment a CECAS Barcelona i Tarragona hem tingut ocasió de celebrar amb els voluntaris Antoni Campreciós i Frederic Monserrat un moment de trobada i agraïment pel treball i dedicació que com a voluntaris han aportat durant molts anys al CECAS. Quinze i onze anys respectivament de col·laboració a l’entitat i, en concret a l’equip de Serveis Generals de la Fundació.

Des de la recerca d’activitats de cap de setmana, recolzament en tasques d’administració, membre del Patronat i Junta Rectora de la Fundació, promotor i seguiment de la reforma de la Comunitat Terapèutica de Tarragona i el seguiment i control de despeses de subministraments de les cases, han estat entre altres, algunes de les tasques que han aportat com a voluntaris al CECAS.

Aquest mes de juny persones residents, voluntaris i professionals de Barcelona i Tarragona vàrem poder compartir en diferents moments un esmorzar d’agraïment pels anys compartits al CECAS. Varen poder compartir i testimoniar l’afecte i estimació que els dos han tingut sempre pel CECAS.

Els voluntaris i voluntàries són un col·lectiu de suport fonamental per complementar la tasca que realitza el nostre equip de professionals i millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que atenem.

El passat 12 de juny i coincidint en una d’aquestes trobades d’agraïment de l’Antoni, vàrem celebrar una sessió formativa de voluntàries i voluntaris de la Fundació a la Comunitat Terapèutica de dones de Tarragona. (podeu trobar-lo en anteriors articles de la pàgina web)

I aprofitant l’ocasió, no voldríem acabar aquest escrit sense valorar i donar les gràcies a totes i a tots els voluntaris i voluntàries del CECAS que col·laboren en els diferents serveis i programes. No podem deixar de valorar la tasca tant rellevant que fan tot desitjant-los un bon estiu i unes bones merescudes vacances.